Büyüdüm

6 yaşındaki çocuk ben okula başladım büyüdüm artık di mi anne derken 12 yaşındaki oğlan çocuğu ergenlik sivilceleri çıkınca büyüdüğünü an...


6 yaşındaki çocuk ben okula başladım büyüdüm artık di mi anne derken 12 yaşındaki oğlan çocuğu ergenlik sivilceleri çıkınca büyüdüğünü anlıyor. 18ime bastığım ilk gün ehliyete başvurucam diyen çocuk, üniversite bitti diyen genç, 30unu aşan, Cahit Sıtkı yüzünden 35i görünce telaşa düşen 40,50,60,70 derken devam ediyor liste böyle.

Bu evrelerin yarısını geçtim. Bahsi geçen evrelerin her birinde de büyüğümü düşündüm. Ama hayır, büyümemiştim. Sadece büyümeye yaklaşmış belki teğet geçmiştim.

Ben büyüyeli bir kaç ay oldu sadece. Kendimi bulalı 4 yıldan fazla oldu, köşeme çekileli ise 2 yıl. Duygularımı daha yerinde, belki bazen yoğun bir o kadar da doğru yaşadım. Aza kanaat etmeyi öğrenip çok için çalıştım. Değer verdiğim 3-5 insan dışında üzülmenin anlamsız olduğunu, sevdiğinle birlikte olmanın anlamını daha henüz öğrendim. Öğrenmeye de devam ediyorum. Laf dinlemez babayı yönetmeyi, işe yaramaz abiyi yönlendirmeyi, çalışması için biraz gaza ihtiyacı olan kardeşi şu sıralar keşfettim.

Ben henüz büyüdüm anne, çok olmadı. Büyümeye de devam ediyorum. Gözün arkada kalmasın, iyiyim ben annecim hem de çok iyiyim.

Benzer Yazılar

3 bıdı bıdı var.

  1. Olumsuzluklar sayesinde de büyüdüğümüzü anlıyoruz aslında. Güzel günler göreceğimizi düşünüyorum. Güneşli günler ;)

    YanıtlaSil