5 Yılın Ardından

En son yazımı 2014'te yazmışım, oysaki bana sadece 4 gün gibi gelmişti. Neler değişti bu 5 yılda neler. 2-3 kere iş değiştirdim, 2-3 k...

En son yazımı 2014'te yazmışım, oysaki bana sadece 4 gün gibi gelmişti.

Neler değişti bu 5 yılda neler. 2-3 kere iş değiştirdim, 2-3 kere de sevgili. Aa hatta ülke bile değiştirdim. 2018'in başlarında Berlin'e taşındım. 'Avrupa'nın techno müzik cenneti Berlin'e.

1.5 yıldır buradayım, her şey yolunda. İlk başta Avrupa'ya gelen sakallı esmer bir Türk genci olmanın tadını çıkarsam da son zamanlarda duruldum. Bir süredir çok tatlış bir Almanla birlikte güzel bir yaşam sürüyorum.

İstanbul'dan geldiğim halde buradaki yaşamı garipsemem, buranın bana bile "wow" dedirtmesi bir hayli şaşırtıcı. Oysaki ben, her şeyi görmüş geçirmiş biri olarak zannederdim kendimi. Berlin'e geldikten sonra "aa böyle bir şey de varmış, oha bu neymiş be" diyip diyip durdum. Asla durmak bitmedi, bitmeyecek de. Her gün yeni bir şey öğreniyorum. Anadolu'dan gelen biri olsam yaşayacağım yaşam farkı ve bunun bende oluşturacağı depresyonu düşünemiyorum bile.


Burada sevgilinle dışarda el ele dolaşmak, sevişmek zevkli. Hatta dışarda seks yapmanın ayrı bir heyecanı var. Crusing spotlar desen her yerde. Clublardaki dark room'lar bir başka, hele seks partileri bambaşka. Hayatımın ilk 4lü seksini bir club'ta herkesin önünde yaptım. Garip bir deneyimdi. Bir ara 5liye döndü sonra 4lü devam etti. (5. biraz garip biriydi, sadece ayakkabımı yalıyordu ahaha)

Neyse çok fazla detay verip ağzınızı sulandırmayayım şimdi. Belki başka zaman yine yazarım.

Night night.

Benzer Yazılar

1 bıdı bıdı var.

  1. kendini çok hırpalama lütfen. azla yetinmeyi, kendine iyi davranıp sadece kendine vakit geçirmeyi öğren. sağlığına da dikkat et. sevgiler.

    YanıtlaSil